Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia
Sedikit maklumat mengenai kertas kerja...
Menurut Kamus Dewan Edisi Ke-4, KERTAS KERJA ialah makalah (artikel atau rencana) bertulis yang mengandungi perbincagan menhenai sesuatu persoalan dan cadangan tertentu.
Seperti mana yang kita sedia maklum, kertas kerja ditulis dengan tujuan untuk mengutarakan penghujahan tentang alasan dan bukti yang boleh diberikan untuk mendapatkan sesuatu seperti kelulusan untuk sesuatu peruntukan kewangan atau kelulusan menjalankan sesuatu projek dan sebagainya.
Kertas kerja merupakan salah satu bentuk komunikasi bertulis. Ini bermakna, kertas kerja merupakan hasil penulisan yang mengandungi idea untuk dikemukakan kepada khalayak atau pihak-pihak tertentu.
Berikut beberapa KERTAS KERJA yang telah disediakan oleh Setiausaha dan sebahagiannya juga disediakan oleh saya sendiri melalui hasil carian di internet. Saya berharap perkongsian ini memberi panduan untuk menghasilkan kertas kerja yang lebih baik. Jadikan perkongsian saya ini hanya sebagai panduan dan tidak dicedok 100% untuk mengelakkan kredibiliti anda dipertikaikan atau menunjukkan cara kerja anda bagaimana. Faham kot apa yang saya cuba sampaikan..
Senyum lah sikit... hehehehe
Okay.. selamat mendownload
No comments:
Post a Comment