AKTA SPI SPK KOKURIKULUM


Assalamualaikum... dan Salam Sejahtera...

Di sini saya sertakan Akta, Surat Pekeliling Iktisas (SPI) dan Surat Pekeliling Kewangan (SPK) yang perlu ada dalam Fail khas untuk simpanan dan rujukan mana-mana pihak yang disediakan oleh penolong kanan kokurikulum khasnya.

Untuk memudahkan rujukan, saya sediakan INDEKS untuk memudahkan pencarian dimana INDEKS ini saya letakkan dibahagian kulit FAIL dan meletakkan tag nombor untuk lebih mudah untuk diakses.


Klik di sini untuk mendownload



Untuk kandungan fail pula, boleh download fail berikut:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

32



Fail yang saya buat seperti gambar berikut:




Ni tag yang saya buat dalam fail untuk mudah di akses.



Ini pula barisan fail-fail induk. saya akan share tulang fail dan juga muka depan fail.

Semoga bermanfaat.










No comments:

Post a Comment